Algemeen nieuws Oktober

In memoriam: Hans Hill

Nieuws afbeelding Op 12 oktober is Hans Hill overleden.  Hans heeft in de periode van 2003 tot aan 2011 diverse functies bekleed binnen MHC Woerden. Hij was trainer en coach van diverse jeugdelftallen alsmede coördinator van de Jongste Jeugd. Hans had een passie voor hockey, dat straalde hij ook uit. In totaal is Hans bij maar liefst 12 hockeyverenigingen actief geweest.
Dezelfde passie had Hans ook voor zijn bedrijf Hillblock, waar hij zijn innovatieve dijksteen, het Hillblock, in bedacht en ontwikkelde. Op enig moment had dat zoveel van zijn aandacht nodig, dat hij helaas (voor ons) zijn activiteiten bij MHC Woerden daarvoor moest opgeven.

Wij getuigen ons respect voor Hans en condoleren uit ons hart zijn echtgenote Ina, zijn dochter Dorian en haar partner Mart en Hans'zijn netgeboren kleinzoon Luuk.

Michiel de van der Schueren
voorzitter MHC Woerden