Jongste Jeugd September

Eerste eindemaandswedstrijd Benjamins 1e jaars groot succes!

Zondag 25 september jl. was het dan zover; de eerste eindemaandswedstrijd voor alleen de Benjamins 1e jaars!

Wat hadden de kinderen er een zin in en wat boften we met het prachtige weer!

De hele ochtend werd begeleid door de enthousiaste meiden van MB1.

Na de warming-up (een door MB1 gezongen Tsjoe Tjsoe Wa!) gingen de kinderen twee wedstrijdjes van 15 minuten spelen. De ouders, broertjes en zusjes, opa’s en oma’s moedigden de kinderen vanachter de hekken aan.

Na de wedstrijdjes werden er shoot-outs genomen met een heuse keeper. MB1 deed het voor en daarna mochten de kinderen aan de slag. Wat een doelpunten-regen!

Wij bedanken MB1 voor hun inzet, alle ouders en opa’s en oma’s voor hun support, Harriet voor de lekkere limonade en pepernoten, Henk Tukker Fotografie voor het fotograferen en hopelijk zien we alle Benjamins weer terug op de volgende eindemaandswedstrijd op zondag 30 oktober a.s.!

De ouders van de Benjamins 1e jaars krijgen binnenkort een link naar de foto’s.

Jongste Jeugd Commissie